ماه را دیدم که ترک داشت


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 

 امروز  

  

 عینکم باز شکست                                   

 و من...

 از پشت شیشه شکسته عینک

 ماه را دیدم

 که ترک داشت

 و سینه آسمان را

 که شکاف

 و دیوار را

 که بیم ویرانی

 من...

 جام آب را

 دیدم که شکسته بود

 و پهلوی خاک را 

 که خنجر خورده به خود می پیچید

 من...

 پرنده ای را 

 دیدم که با بال شکسته پرواز می کرد

 و مردی را

 که دستانش جدا بود

 من...

 آدمها را

 خط خورده می دیدم

 و عروسکها را

 بی سر

 من...

 در خود بودم

 ماشینی گذشت و آب چاله را

 بر من پاشید

 به خود آمدم 

 مرد عینک ساز گفت مرا

 عینک ات آماده است..



نظرات شما عزیزان:

اکبرهراتی
ساعت18:14---31 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ تون واقعا زیباست من دوست دارم باشما تبادل لینگ داشته باشم اگر شما هم دوست داشته باشین بگو

ناصر دریایی
ساعت9:29---23 ارديبهشت 1391
سلام وبت خیلی عالیه بخصوص اهنگش

mmm
ساعت14:28---20 ارديبهشت 1391
سلام خیلی صفحه جالبی داری معلومه خیلی دلت پره منم باهات همدردم حتما به من سربزن ونظربده اسم وبلاگم ازیادرفته هس که باعشقم درست کردم
پاسخ:دوست گلم آدرس وبلاگتو چرا ننوشتي سر بزنم!!!


♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت11:34---19 ارديبهشت 1391
جدايي را نمي خواستم خدا كرد
نمي دانم كدام ناكس دعا كرد
يار با ما بي وفايي مي كند
بي سبب از ما جدايي مي كند
شمع جانم را بشكست آن بي وفا
جايي ديگه روشنايي مي كند
مي كند با خويش و خود بيگانگي
با غريبان آشنايي مي كند
نمي دانم از اول بي وفا بود
يا كه نازش كشيدم بي وفا شد
ســــلام لیــــلا جان خوبی عزیزم؟ وب خیلی خیلی خیلی قشنگ و ناز و احساسی داری باورت میشه بعد از مدتها یه وب احساسی و ناز دیدم اونم مال تو بود خیلی حال کردم با وبت و مطالبت من باهات تبادل لینک هوشمند میکنم موفق باشی دوس داشتی به منم سر بزنم عزییزم بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:51 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin